2011-04-11 @ 20:35:36

Såhär funkar jag.


Just nu tänker jag på sommar, värme och allt kul jag ska hitta på imorgon. ..och att jag nog ska fixa mig ytterligare en kopp te.

När jag vaknar på morgonen är jag alltid glad, faktiskt.

Min mobiltelefon finns alltid tillhands.

Imorgon kommer jag att vara ledig! Gå långpromenad, åka in till Borås, gå på möte, åka till hästen...

Ikväll skall jag kolla utbildningar och softa i soffan med katten.

När jag bakar vill jag göra andra glada. Och så vill jag att det skall ätas opp!

Sist jag grät fick jag saker och ting utrett.

Kärlek är det vackraste som finns.

I somras var jag och Oliver lite överallt. Gjorde precis det som föll oss in. Sov i en bil, till exempel.

Jag pratar alltid högt med djur och frågar dem saker. Därpå låtsas jag som om de svarat på frågan.

Jag lyssnar på Bobby Bazini för tillfället. Och Paolo Nutini.

Jag är sämst på att plocka undan efter mig på köksbänken. Ingen är perfekt. :(

Jag är bäst på att göra Oliver galen. Men även göra honom lycklig, tror jag.

Den bästa känslan är när man gör andra glada och får dem att le.

Jag är rädd för att orsaka lidande i någon annans hjärta, men annars är jag även lite skraj för mörker, faktiskt.

När jag lagar mat brukar det firas som en högtid. Det händer inte särskilt ofta med andra ord.

Jag blir störd omogna människor. Typ BB, Jersey Shore, Kungarna av Tylösand. Jag. Mår. Illa.

Jag brukar få komplimanger för mitt ansikte, oftast. Eller kläderna.

Jag glömmer aldrig att äta frukost på morgonen. Haha.

Jag vill studera. Något så fruktansvärt mycket. Och så vill jag ha fred på jorden, givetvis. Peace.


Kommentarer
Postat av: Maria - tvillingmamma

Glöm inte Paradise Hotel! Huuuh

2011-04-11 @ 22:28:31
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: Carro

Jersey Shore! FYFAN så dåligt det är.

2011-04-13 @ 05:00:51
URL: http://enochfemtioatta.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag snor denna av dig kära du. (:

2011-04-13 @ 20:13:50
URL: http://enochfemtioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0