2011-04-28 @ 13:34:59

Jag tänkte såhär va


Jag har nu gjort allt förutom att packa ihop mina saker. Inte heller har jag fixat det här med el- eller försäkringsbiten. Det har O gjort. Jag hade ändå inte förstått mig på det.

Jag har kommit på att jag ändå gör det mesta fel eller helt enkelt krånglar till det för mig. När jag igårkväll gav upp, efter ett x antal gånger av fullkomligt misslyckande med i princip allt jag försökte mig på, och sa att jag inte tänker röra mig ur fläcken för att jag alltid orsakar skador, så tänkte jag ge mig själv en chans att börja om från början. Jag lutade mig med armbågarna mot bordet, suckade och upptäckte efter en halvminut att jag precis lutat mig mot och mosat sönder chokladkakan som befann sig under min armbåge. Fast den var god ändå. Mosad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0