2010-10-14 @ 19:09:48

Jag blottar mina konstiga sidor

Jag kan knappast vara ensam om det. Min pojkvän påstod att han inte gör det men jag tror inte riktigt på honom. En person (utseende spelar ingen roll, men åldern gör nog det faktiskt..) ska precis passera dig, du kollar in ansiktet/hållningen/whatever och sedan när denne passerat, vad gör du då? Jo, du slänger en blick på rumpan. Eller? Omedvetet iallafall! Det är väl inte direkt som hundar som sniffar och äcklar, utan bara en oskyldig omedveten handling. Man kan inte inte göra det utan att tvinga sig själv att låta bli.

Innan ni dömer mig eller blockar mig på facebook - jag står inte och stirrar på rumpor, utan det räcker med att slänga ett öga. Och inte alla rumpor heller! Jag är inget gammalt äckel, utan det är bara ett ämne jag tänkte reflektera över, som det så fint heter.

Och jag lägger inte rumpor på minnet.

Och jag tar inte kort på dem.

Kommentarer
Postat av: Maria - gravid med tvillingar

Haha, och vissa rumpor syns ju mer än andra..! x)

2010-10-14 @ 21:24:59
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: Sofia P

Hahahaha! Du är skön! Det händer, det händer... Beroende på vem det är. Jag tar inte heller kort.

2010-10-20 @ 08:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0