2010-10-27 @ 20:59:59

Jag är precis som min chubby cat

Maria, med mysmagen, kom över på en fika och chailatte. Efter ett tag plågade jag henne genom att sätta på Bonde söker fru (jag följer det inte, tycker bara att det är kul med tafatta bönder som söker partner, och eftersom det ändå gick på TV, så.. äh, skitsamma), och jag såg riktigt hur hon led igenom den lilla stund vi satt där. Haha. Hon förstod nog inte riktigt min humor..

I varje fall.

Jag har förätit mig på socker idag. Måste. Lägga. Mig. Ner.


Kommentarer
Postat av: Maria - gravid med tvillingar

haha, neeej... Det går inte att se på något sånt, det är bara bilder på konstiga människor som flimrar förbi tycker jag :P Jag försökte, men det finns roligare saker! Nu har jag suttit vid Youtube och glott på avtrillningar, får ont i magen. Roligast är det när små ridskoleelever ska hoppa hinder, oftast kryss som är inte högre än 30 cm och de flyger iväg som vantar!! Hahaha

2010-10-27 @ 22:30:56
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0