2010-11-23 @ 18:32:36

Babyface


När jag och en bekant satt i bilen och åkte någonstans och han frågade om jag skulle skaffa barn om ett år (det var ju lagom, sa han) satte jag i halsen, kastade mig på rutan och ville fly, så nu vet ni ungefär hur det ligger till. Så eftersom folk tror att jag har bebislängtan så väljer jag mina ord noga nu. Men andras barn tycker jag om. =)

Jag hängde på Maria & Robin som en fästing när de skulle in till stan för ultraljud och tillväxtkontroll, men var osäker på om jag skulle få vara med inne i rummet. "Jag tog med mig min lillasyster hit, hoppas att det inte gör nåt" sa Maria till.. hon med ultraljudsmojängen. Och det var inga som helst problem! Jag fick till och med första parkett så att jag skulle se allt som försiggick. Tja.. jag såg ett huvud, ett huvud till och en liten mage.. Sen tyckte jag att jag såg en glad liten gubbe, men det var nog inte så.

Nu i efterhand.. Maria, vadå lillasyster?! Vad är det för fel med storasyster? Haha.

För ett tag sedan träffade jag en kvinna som stirrade storögt på mig när hon hörde att jag jag är tjugo år gammal. Med ett kvävt skratt utbrast hon "Jag hade satt sexton år på dig. Max!".
Men då går det iallafall uppåt. När jag var sexton fick jag höra att jag såg ut som tolv.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så fruktansvärt söt! Det är därför helt enkelt ;)

2010-11-24 @ 00:05:23
URL: http://untzbabe.blogg.se/
Postat av: Sofia P

Haha, jag tycker inte du har ett babyface? Men är man minst så är man. ;) Fast va tusan, det var ju jag som var yngst.. Damn.

2010-11-24 @ 13:17:57
Postat av: Yampis

GUD vad fin blogg du har!

Puss <33

2010-11-24 @ 18:10:57
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0