2010-11-22 @ 21:33:59

Julklappsshoppingen som gick fel




Då kör vi ett seriöst inlägg igen (sen kan man ju diskutera hur seriöst det är att ta kort på maten innan man äter den).

Jag och Carro drog in till stan där vi röjde affärerna på fynd. Det skulle ha varit julklappsshopping egentligen, men det känns inte som att de pyntat tillräckligt än. Ingen julkänsla liksom, så det var svårt att få fram alla idéer till julklappar. Däremot har jag shoppat färdigt för i år. Heheh.

Väl i affären upptäckte vi hur fruktansvärt ansträngande det är att springa runt med påsar i händerna och fick lågt blodsockerfall o grejer. Bra anledning att få fika och spendera närmaste timmen i en soffa.

..och det är nu jag upptäcker att det enda jag ätit i dag är världens största baguette, en snickerskaka och ett par clementiner. Jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt - jag äter inte nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0