2010-11-22 @ 13:13:20

Graviditet


Jag har aldrig nånsin varit omgiven av såhär många gravida kvinnor på en gång. Förstå mig inte fel, det är såklart jätteroligt att få följa en växande mage (eller snarare typ fem) till en liten minimänniska. Lite läskigt att det ska få plats en människa i magen dock, men okej då.

Här har vi då dagens outfit (som för övrigt är tagen för typ två år sedan, men det gör väl inget?).

Tunika - Gina Tricot
Lösmage - Kudde, troligtvis från Hemtex eller liknande.


Nä, min humor när jag är trött alltså. Bäst att gå och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: Maria - gravid med tvillingar

Hahaha, wtf :P Det låter nästan som du har bebislängtan..!

Åh, jag har redan dåligt samvete för att jag bombadera dig med bebissnack och konstiga föräldrabekymmer, när du kommer vilja prata om serier som går på tv eller senaste modet (medan mitt mode kommer vara att försöka matcha den nedspydda tröjan med mys- elelr träningsbyxor..)

2010-11-22 @ 22:06:34
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0