2010-11-22 @ 11:59:28

Fem just nu



+
Första advent i helgen! Det är fortfarande lite svårt att få in att tiden går så fort, men jag får väl lyssna på vad kalendern säger helt enkelt. Snart jul alltså. ..och med jul kommer lussekatter och julgodis var det jag egentligen tänkte skriva. ;)
+ Jag har återigen tagit mig i skinnet och påbörjat mina morgonpromenader innan frukost och jag måste säga att det nog är det bästa med att gå upp. Sen på kvällen kan man ju sitta i soffan och trycka i sig godis, och precis när man får dåligt samvete över att man inte motionerat idag, då kommer man på att HA! Det gjorde jag visst! En timmes promenad i snö och slask imorse.
+ Jag har aldrig varit särskilt insatt i Idol förut, alltså inte sådär att jag sett varje avsnitt, utan isåfall bara audition eftersom det är kul att se när folk gör bort sig, men i år har jag faktiskt sett de flesta avsnitten just för att deltagarna är så grymma. Herre alltså.
+ Jag hade en liten svacka i allt jobbsökande ett tag för nån vecka sedan, men den verkar försvinna nu. Jag verkar acceptera att jag faktiskt är arbetslös, att det suger men att jag förr eller senare kommer att gräva mig upp ur skiten. Efter studenten hade jag inställningen att "Nu jäklar ska jag ha jobb!", men jag fattar nu. Det tar tid ibland. Tyvärr.
- Enda minuset går till mig själv för att jag inte städat. Men det är allt.



Kommentarer
Postat av: Carro

Kan en viss Olle ha med saken att göra, må tro? ;)

2010-11-22 @ 22:46:25
URL: http://untzbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0