2010-05-06 @ 16:01:49

Projektmässa

Kände mig lite obegåvad och ointelligent där jag satt bakom kakfatet och bredvid alla uppsatta bilder, sneglandes på NV:arnas smarta naturvetenskapliga.. innovationer. Men bara lite. Det gick över när folk sken upp när de gick emot oss. En svensk kakbok översatt till engelska och tyska. Genialt!, visste jag att de tänkte medan de knaprade på sin kaka och studerade boken i pdf-form.

Oja.

Vår projektledare log från öra till öra, minsann. Detta hade han visst inte förväntat sig, så jag och Calorinen kan kända oss mer än nöjda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha kommer alltid skratta åt det ;p

2010-05-06 @ 21:16:50
URL: http://carrosays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0