2010-03-31 @ 22:58:13

En dos ytlighet

Hoh.. Älskar att få mig en timmes ytlighet genom Svenska Hollywoodfruar, speciellt när man slöar i sängen med kakbyxorna (extra resår) och känner sig ful. Kanske bäst dock att börja dra in magen snart, för det börjar bege sig åt varmare väder och mindre kläder. Lite rim också, på det.


Nä, fy vad tråkig jag är. Jag får leka intervention snart med mig själv.
Marika, this is an intervention. You have to stop eating candy and other unhealthy food.


Okej, vi säger såhär. Från och med imorgon äts inget socker (dvs. godiis, chiips, glaass, kakoor..). Jag står ut med det. Lovar. Iallafall tills imorgon.


(Inte alls en reaktion på *host* carros *host* träning och min dåliga kondis)

Kommentarer
Postat av: djustd

önskar dig en god natt!Kram :)

2010-04-01 @ 00:55:16
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, har alltid fått höra att jag har dåligt inflytande på folk men detta är ju ett positivit inflytande för ovanlighetens skull! ;)

2010-04-01 @ 19:39:34
URL: http://carrosays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0