2010-06-22 @ 21:11:18

Klåfinger i min mapp?

Såvida ingen hjälper mig att skaffa ett jobb så kommer bloggen att handla om småsaker som arbetande människor höjer på ögonbrynen åt.

Rensade lite i den väldigt gamla musikmappen på datorn. Det finns visserligen knappt någonting där längre som jag lyssnar på nu för tiden, men det kan ändå vara lite fint med en storstädning.
Jag har inte dyslexi och jag menar liksom inte att se ner på folk som lyssnar på sånt här men asså... egdu.. edygy... ed.. edgyj? egdyu? "Ta bort". Machi.. Masch... machinaeeae supre.. Machinaesuprem..? "Ta bort". SOAD? Ok, det får vara kvar. 1 gb med Iron Maiden? Blev plötsligt lite ofrivilligt nostalgisk så den mappen får väl vara kvar då.
Klåfinger? Klåwfi.. Clawfinger? Eöh.. Ignorera. 37 mappar av "Okänd artist"? Och en mapp heter bokstavligt "Bättre musik ^^", men jag tvivlar alltså. Okej, lite bättre var det visst. Och en annan.. Stravotariu.. stratovar.. strat.. Fan. "Ta bort".



Kommentarer
Postat av: Maria

Stratovarious är ju bra :)

2010-06-25 @ 12:09:16
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0