2010-07-09 @ 14:34:19

Var är mina bokstäver?

Mitt tangenbort strular. Även om jag trycker ner v, x och c så händer inget. Måste alltså kopiera och klistra in dessa bokstäver istället och den som aldrig försökt förstår inte hur irriterande det är att leta efter en bokstav i en text. När man letar efter ö kan man hålla på i en evighet. Livets ironi.

Enter går lite halvtrögt också.

Fast bara för att jag sökte jobb innan och skrev två personliga brev genom att kopiera och klistra in x, c och v - det tog en evighet - så funkar de jäkla bokstäverna nu. NU passar det!

xvxvxcvccxcvcxvxxxxcccvvcxcvxcvxcvxcvxcvxcvxccvvcvxvcvxvcxvxvcxvvvccvvxvcxvcxvxcvxcvxcvvcxx


Kommentarer
Postat av: Sofia P

Hahaha, I know the feeling!

2010-07-11 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0