2010-07-06 @ 12:30:44

Eventuellt


Jag har nu själv fått erfara hur virriga vissa på arbetsförmedlingen är, det kvittar om det är kundtjänst eller inte, så jag har stor lust att ta saken i egna händer. Ingen av dem som jobbar där verkar gå efter samma principer, utan alla kör sitt egna race med egna regler. Helmysko.

Sen har jag även kommit ut ur garderoben. Ha! Med andra ord får jag typ plats där inne och det betyder att jag har för lite kläder. Tror jag. Ska göra något åt det och åka in till stan och fynda. Och vad ska man göra med kläder som man inte använder, men som man inte har hjärta att slänga eller ge bort? Kallas det egoism? För det är ju mina kläder, men jag kanske kanske tar på mig dem någon gång. Eventuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0