2010-01-08 @ 11:09:54

Mitt 2009

Officiell nyhet: Barack Obama blev president? höh
Personlig nyhet: Socker är inte bra för min kropp, haha. ;) Nä, skojar.
Känslor: Upp och ned, som varje år. Men mest upp, tror jag. =)

Kärleksögonblick: När man inser att allt funkar precis så som man verkligen vill ha det. =)

 

Nåväl...

Seger: Tog initiativet att jag faktiskt ska börja plugga efter gymnasiet, vilket jag förut absolut inte ville/orkade göra.
Plats: Framför Olivers tv (med en stoor kopp te) under hålen i skolan
Vardagsmys: Mys på kvällar med O och film
Helglyx: Massa bio (och shopping) har det blivit.
Flopp: Försöker se framåt och lägga sånt bakom mig
Maträtt: Det har blivit mycket pastarätter
Dryck: Vatten!
Tv program: 2 ½ Men och How I Met Your Mother
Plagg: Leggings med en stor tröja
Skor:
Inget är skönare än ett par ingångna skor… ;)
Accessoar: Kommer inte på nåt typiskt.
Väska:
Hehee. Min bruna har jag använt flitigt
Stillikon: Bland andra Mary-Kate Olsen.

 

 


Makeup: Lash Stiletto från Maybelline (kräver att man smetar på lager efter lager, men funkar kanon)
Butik: H&M och Nelly.com

 

 

Parfym: Comme une Evidence
Träning: Har inte blivit så mycket, men mest ridning och promenader
Resa: Polenresan under hösten, och självklart alla våra resor till Hbg. =)
Pryl: Mobilen
Lyx:
Har visst fyllt garderoben ovanligt mycket i år. Unnat mig lite mer slapptid också, vilket på ett sätt kan vara lite lyxigt.
Sysselsättning: Pluggat, drömt. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0