2010-01-06 @ 18:37:53

Major blond moment

Oliver kör och jag sitter bredvid. Han trycker lite extra på gasen och antagligen känner han sig riktigt tuff där han sitter, så han säger:

O: Jag vet. Vi ställer upp i Dakarrallyt!
M: Va? Nää..
O: Jo, du kan vara min kartläsare.
M: Ts. Jag?!
O: Nä, förresten. Du skulle bara råka leda oss till nåt stort shoppingcenter. "Nu är vi framme!"
M: Hehehe..
O: "Oh, kolla Oliver, de har H&M... Och Gina Tricot!" Höhö
M: Ofta.
O: Nä, du skulle sköta det galant. Inte alls leda oss mot ett shoppingcenter.
M: Alltså.. Jag menar ofta som i "ofta de har Gina Tricot nånstans där i ett arabland".
O: ...


Kommentarer
Postat av: Sofia P

Hahahahhahahhahahahaaa!! Du är så himla bra. :D

2010-01-07 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0