2010-02-05 @ 19:41:21

Det var det


Var hos tandläkaren i Borås idag, och jag menar verkligen när jag säger att det var sista gången jag går med på en tid klockan 8 på morgonen. Men det finns ju inget ont som inte skulle kunna bli något gott, eller hur säger man? Gott var det med semla och lite shopping med syrran, det är jag säker på.

Nu lovar jag mig själv att försöka sitta med de inlämningar och uppgifter som hopar sig framför mig. Man kan tyvärr inte skjuta på dem i evighet.

Skit också.


Kommentarer
Postat av: Sofia P

ÄLSKAR kortet!! Du är så fanastisk. Vad har du för kort på mular...? Skulle vilja ha ett på en mule, helst en som liksom frustar, men det kanske är svårfångat. I profil... :D Vad tror du, ett mission? :D Kram!

2010-02-07 @ 00:32:36
Postat av: Marika

SV: Haha, en mule? Jag kan ju kolla vad jag har. :P

2010-02-07 @ 08:58:44
URL: http://agnesjanina.blogg.se/
Postat av: Sofia P

Haha, ja gör gärna det! :D :)

2010-02-07 @ 15:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0