2010-12-08 @ 16:30:45

Marco? Polo.



Jag hittade den! Polotröjan som jag letat efter och till och med haft på bild på iPhonen för att kunna trycka upp i ett butiksbiträdes ansikte för att vara på den säkra sidan så att jag inte råkat missa den i affären. Men nej, den hade inte kommit in. Inte veckan efter heller. Eller veckan därefter.. Men idag så! Den är mysig och sådär lagom sticksig. Finns på H&M för 99 kronor.

Dessutom köpte jag mig ett par sammetsleggings, men jag vet inte jag. Det kanske är ett plagg som är fint och häftigt nu, men så sitter man där på vinden om tio år och rotar i undangömda kläder, drar upp dessa och tänker "Vad fan hände här?". Som med axelvaddar, typ. Eller bruna - på gränsen till bajsbruna - tajta manchesterbyxor. Eller en sån där fräckt mönstrad kavaj med exakt likadana kostymbyxor till.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vilken mys!

2010-12-09 @ 14:53:56
URL: http://untzbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0