2010-12-13 @ 18:39:44

Min filosofi


Medan jag försöker klura ut den magiska kombinationen - blinkning + fingerknäppning / blinkning + nickning...? - som gör att mitt rum plötsligt blir skinande rent och alla kläder och prylar som ligger utslängda finner sin rätta plats igen, så sitter jag med en kopp te och funderar över livet. Alla har sin egen mening med livet, men vad är det? Är det att njuta? För why didn't you say so, isåfall? Jag har liksom aladdinasken klar där i skåpet och bilen är redo för att startas så att jag kan brumma iväg till Oliver, krypa ner under hans täcke och sätta på en löjligt underhållande film (Iron Man 2, typ) som håller mig sysselsatt den närmsta tiden.

Eller är det att fortplantas? Resa? Jobba? Shoppa? (heheheh) Nej, det är nog att göra precis det som faller en in, utan att känna att man har ett annat måste i livet. Skaffa man/hus/barn innan 25, typ. För vill man det så gör man det. Och vad jag vill göra?

Ja, det kan jag inte riktigt sätta fingret på. Än. Jag har en back up-plan dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0