2010-12-08 @ 18:58:47

Hästen


I bakgrunden syns dels den kristallkandelaber som jag väntade på i fem månader (kan tillägga att jag var och uppdaterade mig som en maniac i butiken under denna period för att ta reda på om de fått in den ännu. Det slutade med att personalen i butiken kunde mitt namn och jag behövde inte ens ställa min fråga innan jag fick svaret "nej, inte än, tyvärr".) för att den skulle komma in i butik (och som jag äntligen lyckats lägga vantarna på. Oh, happy day.), dels en målning jag fick i studentpresent av grannen, föreställandes Suxce. Tavlan heter "hästen", enligt en liten kluddring i nedre hörnet, eftersom pappa aldrig kallar hästen dennes namn. Därav är djuret, i hela grannskapet och lite till, känt som - just det - hästen.

Kommentarer
Postat av: Maria - gravid med tvillingar

UNDERBAR bild!

2010-12-08 @ 22:07:06
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-08 @ 22:17:51
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0