2010-08-03 @ 22:44:10

If we aren't meant to have late night snacks, then why is there a light in the fridge?

Ett tag efter frukost lade jag och Oliver oss tillrätta och tryckte på play. Under filmen, Watchmen, börjar jag vrida på mig och känna hur långtråkigt det börjar bli att bara ligga stilla och titta på film sååå länge. Den skulle vara 160 min lång, men det kändes som att vi legat hela dagen ungefär. Visade sig att den var hela tre timmar lång. Ägnat TRE timmar åt en film som man mest höjde på ögonbrynen åt för att man inte riktigt förstod eller hängde med. Så därefter försvann dagen och det blev kvällsmatdags. Heh, nu kan jag ju inte ens titta på den igen för att snappa upp viktiga detaljer. Tre timmar, liksom.

Nu tittar vi på Man vs. Food. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0