2010-04-19 @ 20:58:39

Hej munterhet



Jag vill ha en plan för poststudent-life, men det går inte. Vill ta det mesta som det kommer, men det går liksom inte det heller i vissa fall. Önskar att jag redan nu visste om jag kommer in på utbildningen eller inte, fast å andra sidan vore det inte lika spännande. Men varför ska det vara spännande egentligen? Man lär sig att livet är fan inte spännande, det ska vara planering och struktur, annars blir det ingenting av en. Eller?
Det är nog så det är att vara vuxen. Roligaste tiden på dygnet är de få timmar man tillbringar efter jobbet. Tro fasen att man blir grådaskig då.

Det känns som att jag får klaga lite, speciellt efter sju timmar framför datorn med svenska- och engelskainlämningar. Älskar det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0