2009-09-16 @ 15:16:02

Große Katze

Vart hos veterinären med katten, så nu har han blivit vaccinerad för tredje gången.
Försökte påminna honom om att han faktiskt suttit i en sån bur två gånger innan och besökt samma ställe vi skulle besöka, två gånger innan, då han då och då oförutsägbert kastade sig mot gallret. Jag sa faktiskt till honom att han kan vara lugn, och vem är det som ligger på rygg, gnidandes mot det svarta bordet medan veterinären klappar och gosar, om inte Tobbi. Och det var inte förrän Vet sa det, och jag såg andra små katter som kollade skräckslaget på min katt som jag faktiskt insåg att han är ett och ett halvt år och SÅHÄR stor. Okej, visserligen lite overweight, men jag menar.. han är en bamse. Han hade kunnat äta upp de där andra katterna som var sex år och vägde typ ynka 3-4 kg var till frukost (plus lite av det där fodret jag köpte). Men det var kul att se folks min.
Min katt är fan den största.

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Någon måste ju vara störst också ;)



Ha en trevlig kväll!

Kram Ina

2009-09-16 @ 20:08:19
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: FEBB

åh va bra! mitt mål :D

2009-09-17 @ 21:33:42
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0