2009-11-25 @ 22:09:19

Zapp

Hjälp. Vi har inga kanaler alls nu. Boxern är sönder och jag har.. typ fem kanaler att välja bland. Eftersom tre av dem inte är något nämnvärt egentligen, återstår alltså bara två kanaler. Det blir så mycket zappande att man istället för att kolla på tvn och försöka intressera sig för hur folk lagar mat till varandra och oroa sig för att det är alldeles för mycket kummin i soppan, alternativt på tok för lite schalottenlök till laxen, eller hur extremt nära det var att en bollsparkare sparkade sin boll i ett nät, så går det hela ut på att zappa. Hur många gånger kan jag zappa fram och tillbaka innan jag får kramp i tummen? Hur lång tid tar det att zappa så mycket att tvn hänger sig? Hm, klurig fråga. Kan jag pricka klockan ovanför tvn med fjärrkontrollen? Nästa steg. Kan jag pricka katten?



Kommentarer
Postat av: Sofia P

Hahahah

2009-11-26 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0