2009-11-02 @ 18:45:46

Varför det är så bra att vara kvinna

  1. Vi fick lämna Titanic först.
  2. Vi kan skrämma våra chefer med ursäkter som härstammar från mystiska gynekologiska problem.
  3. Vi kommer aldrig i förtid.
  4. Vi får flörta med datorgenier som alltid ringer tillbaka och hjälper oss med våra datorer när vi har fått Windows att krascha.
  5. Vi kan nynna på musikalmelodier utan att stämplas som homosexuella.
  6. När vi köper en massageapparat så är det glamoröst. När män köper en Uppblåsbar Barbara är det patetiskt.
  7. Vi kan få ihop det med tonåringar utan att kallas gammal och pervers.
  8. Vi ser älvlika ut i våra pojkvänners kläder, medan killar ser ut som totala idioter då de provar våra.
  9. Vi kan vara groupies. Manliga groupies är förföljande och trakasserande galningar.
  10. Vi kan gråta och på det viset slippa fortkörningsböter.
  11. Vi lever längre, vilket gör att vi kan bli grälsjuka gamla kärringar som går i lumpkläder och skriker åt främlingar. Män dör tidigare så vi får ta hand om livförsäkringen.
  12. Taxibilar stannar när vi vinkar åt dem.
  13. Vi har aldrig varit över huvudet förälskade i en seriefigur eller huvudpersonen i ett dataspel.
  14. Vi ser inte ut som en groda i en mixer när vi dansar.

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG ser ut som en groda i en mixer när jag dansar. OM jag dansar :O

2009-11-02 @ 22:44:01
Postat av: jenny

HAHAHAHAHHA! den här gjorde fan min dag!



(ja,jag har haft en dålig dag :P)

2009-11-03 @ 18:29:01
URL: http://jennysrubriker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0