2009-11-08 @ 17:29:34

Up Up

Fars dag alltså.. Tacos blev pappa bjuden på, hehe. Han och mamma var first-timers, så det var lite roligt. Och syrran kom på den geniala idén att göra kladdkaka efteråt. Nu mår min mage lite som den gjorde den kvällen för ett par år sedan då jag, maria och elina hade halloweenkväll med temat godis.

Igår kom min personliga kock på besök och lagade en mycket god wok med nudlar och grejer. Sedan åkte vi hem till honom och kollade på Up. Det. Var. Det. Sorgligaste. På. Länge. En animerad film, alltså. Jag är nog bara känslig.

 

Från filmen Up.


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Hoppas din pappa blev nöjd över dagen :) Min fick en tidning och lite spel i morse, sedan fick han dagen till öra köra upp till ÅStorp med mig och hästarna på en utställning. Snällt va ;) ?



Så du gillade inte Upp? Jag älskar tecknat men har inte tittat på den än.



Ha de gott

2009-11-08 @ 20:02:40
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0