2009-11-01 @ 16:49:16

Polen

För den som undrar så var jag i poo land tillsammans med oliver och elina.
Vi red på ett stuteri och hade kunnat välja och vraka i hästar, i stort sett, men i litet sätt så nöjde vi oss med dem som fanns i stallet (och det visade sig funka skitbra). Vi åt ganska mycket där också.
Sedan åkte vi tåg tvärs över Polen och befann oss sedan i en liten stad där morbror bor. Där åt vi.
Han körde oss också till Gdansk så att vi skulle få se annat och sen vi åt där med.

Jag har bilder med, men relationen mobil-människa är inte bra just nu. Därför kommer de upp en annan gång.

Min katt låter konstigt nu, så jag kanske ska umgås lite med den så att den slutar låta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0