2009-11-06 @ 21:19:17

Shape your butt

Av en inte så märkvärdig anledning så handlar mina inlägg på sista tiden bara om att jag gjort annat istället för att plugga. Och gissa vad jag gjort nu? Jag har inte pluggat! Jag jobbar oftast bäst under (präst, tänkte jag skriva, men vafan...) press, så jag kommer att göra allt i sista minuten.
Jag har gjort allt förutom det jag skulle. Jag har till och med suttit (suttit...) och kollat på en träningsdvd. Vart jag fått den ifrån? Alla tjejer äger en sån. Eller?
Jag tror att de borde göra såna träningsdvder för katter, för min borde röra lite mer på sig. Träna upp musklerna, liksom. Jag tror att han inte har så många just nu.

Men jag är så glad just nu att jag skiter i om det bara är jag som behöver pusta och svettas hoppandes framför tvn (som om det skulle hända) eller om jag inte är medelstudenten som gör sina hemuppgifter redan i skolan samma dag som man fick dem. Jag är för glad för att bry mig (för stunden).

Snart godnatt.

Min katt är mer interligent än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0