2009-11-18 @ 10:48:41

Den nationella proven i svenskat

Det gick helt ok att skriva. Tog stopp ibland och kom på mig själv att bara sitta och stirra på sätet framför mig, men jag kom igång igen. Hade med mig en flaska med Vitamin Well's Focus och en liten geishachoklad, trots att jag visste att det inte blir nåt längre skrivande för min del. Men det är gott. (:

Läste innehållsförteckningen över den där Vitamin Well-grejen, och den innehåller förstås koffein och annat för stt stärka skärpa och fokus. En av anledningarna till att jag inte dricker kaffe längre, typ ett år sedan jag slutade, är att jag blir helt borta av koffeinet. Jag kan inte sitta stilla, pratar fort och skrattar åt mina egna skämt hela tiden. Måste röra på mig ständigt och jag vrider och vänder på mig, kan inte fokusera och får total koncertrationsbrist. Den där drickan innehöll alltså koffein.
Efter fem klunkar och en geishabit tyckte jag att skrivandet började bli tråkigt, och mitt bidrag blev allt mer innehållsfattigt, trots att jag skrev. Efter att jag bytt benställning för tionde gången kände jag mig färdigare än någonsin, plockade klumpigt ihop mina grejer och lämnade in mina papper. Sedan körde jag därifrån, otåligt tuggandes på choklad och högt gnolandes och trallandes till rix-fm's senaste låttillskott.


 

Nu ska jag iväg. Hej&hå.


Kommentarer
Postat av: Oliver

Haha, du är för underbar du! <3

2009-11-18 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0