2009-05-15 @ 08:27:10

tordsdag

Vad är det för mening med att ge ut alla pengar i början av månaden när man alltid behöver dem i mitten av månaden? Hm. Jag måste se var nånstans det går snett..

Igår var en helt ok dag (förutom när jag upptäckte hur snabbt veckorna rusar förbi) (och när jag blev sur eftersom en av lärarna är... knepig) (och då jag fick panik över att jag faktiskt inte övningskör) (och då jag blev sugen på godis, men jag övervann detta. Ja, klockan var typ nio på kvällen.), som de flesta andra dagar. Ägnade kvällen åt att kolla på MTV med Oliver, och så fort jag började bli trött så bytte han lättat över till nåt annat istället. Imorrn ska jag hem till papps.

Nu måste jag göra mig iordning till skolan.
(Det är fyyyra veckor kvar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0