2009-05-05 @ 19:52:12

Shape it

Jag är sugen på att get my nails done. Ska fixa, fixa så snart jag får chansen.
Oliver säger att han har dåligt inflytande på mig, och jag tror att han har rätt. Men jag skyller på skolan som inte tänker överhuvudtaget, utan ordnar en massa resor nu när det är som jobbigast med prov och inlämningar. Så ja... jag stannade hemma. Dåligt av mig, jag vet, men det kändes så himla onödigt att åka till något museum eller vad det var. Alkoholinfo? Så var det nog? Ja, jo. Så mycket bryr jag mig - vet inte ens vad det handlar om.
Fast jag dricker ju inte alkohol. Aldrig. :D

Bästa tidningen. YES

Fixar förresten fest med Oliver om nån vecka. Sköj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0