2009-05-15 @ 19:21:32

H&M:s nya

Precis kommit hem från stan (eller hem och hem.. till Oliver, men det är ju nästan samma sak? ;) ). Oliver gick in i olika butiker med datorer och kollade på samma dator i alla. Jag menar... Samma dator. Varken fler eller färre knappar. Haha. ;) Han är så söt när han går och fingrar drömmande på den där "speciella" laptopen. Men det var inget jämför med min förälskelse i Matthew Williamson bikini för H&M. "Jag vill haaaaa den!" gick jag runt och sa och beklagade samtidigt över att jag inte har pengar för den. Livet är tufft. Det var ungefär jag fick syn på väskan. Jag fann inga ord.

Men efter att ha stoppat i oss godis från Videomix (för mig kommer stället alltid heta så, aldrig Hemmakväll), så ska vi strax ta och äta lite riktig mat. Hade :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0