2009-05-10 @ 21:07:02

Cupcakes istället för matte

Har bakat söta, både till utseendet och till smaken, rosa cupcakes, ätit grillat med Oliver och hans familj och suttit och slöat. Men jag har inte pluggat matte, vilket jag absolut skulle göra ikväll. Hjälp! Nationella Prov på tisdag. Ååå, jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få ta studenten om några veckor... Som jag egentligen skulle ha gjort. Jag dör.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fortsätta oroa mig inför provet en stund. Och sen ska jag glömma alltihop. För vad spelar mitt betyg i matte för roll om hundra år? ;)

Kommentarer
Postat av: carro

Jag säger detsamma!

2009-05-11 @ 16:52:07
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0