2009-05-12 @ 10:22:22

åhnej

Kunde känna lukten av min egna undergång då jag gick in i biografen imorse. Satte mig, räknade förstrött ut några tal, tänkte på annat, kollade ner i papprena, iakttog lärarna som såg sååå muntra ut, kladdade lite bredvid mina felaktiga svar och fick huvudvärk av klockans tickande (okej, den hördes inte, men jag fick huvudvärk ändå). Min inställning till detta nationella prov i matte var lika låg som mörk som Said själv (Måste bara påminna om att jag inte är rasistisk. Han är ju faktiskt inte särskilt blek av sig). Kul var det inte, iallafall, och efter lite snabbkoll hade det gått ungefär lika uselt för de andra som för mig.

Men nu är det dags att muntra upp sig själv en aning. ..och höja självkänslan.
Nästa vecka blir en bra vecka.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nästa vecka är kort och BRA vecka :) Med Lisebarg och fest ;D :D

2009-05-12 @ 18:23:00
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha, lider med dig, nationella är aldrig roligt:S

2009-05-12 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0