2009-03-24 @ 16:35:26

Snöig (läs: kall) dag

Vilken tråkig, men framförallt snöig dag. På mattelektionen snöade det vågrätt. Bokstavligt. Och det gick inte att se någonting heller, för allt var alldeles vitt. Jag hade ju hoppats att våren kanske kunde slinka in lite mer obemärkt, men vintern skulle absolut sätta stopp för det..

Igår beställde jag kläder. (: Bland annat snygga brallor, en stor tröja och en top (och där rök mina pengar).



Yasse och jag tog varsin kaffe och pratade på mellan våra lektioner. Och ja, jag sprang runt i jacka för att det är så fruktansvärt kallt och för att jag knappt äger vinterkläder (det är så mycket roligare att spendera pengar på sommarkläder. Makes no sense, jag vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0