2009-03-05 @ 15:24:52

Polen

Duktig? Nej. Jag har inte jobbat på någon inlämning alls idag. Bara skrivit någon mening, och sedan har jag sysslat med annat. Det som måste bli klart tills ikväll: Engelska. Det som måste bli klart till imorgon: Idrott. Det som måste... Fan. Jag glömde mina språkböcker i skolan kom jag på nu. Det är inte sant! Jag visste att jag skulle ta med mig någonting mer... Attans. Då får jag skippa min sovmorgon för att istället sitta i skolan och plugga tyska och spanska imorgon. Det blir ju skoj.
   Är lite avundsjuk på Maria som fått åka ner till Polen. Jo, det hade jag väl också fått om jag läst Historia B, men ändå. Inget slår shoppande i Polen. Woho. Får åka ner dit snart, åtminstone för en vecka, och köpa skor, äta polsk mat och gå runt i alla parker. (: Skor, för att de är mycket snyggare där än här.

Jag ska försöka skriva lite på mina inlämningar snart. Ikväll blir det shake på Afron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0