2009-03-28 @ 15:04:53

Jag vill...

...åka till USA i några veckor. Gå runt på Malibu beach i Ca eller strosa runt i Florida eller Miami. Mmm.
...ta körkort så att jag inte behöver vara lika beroende av andra.
...ha en ämnesomsättning som slår Olivers.
...ha a lot of money så att jag kan spend it on some shoes. (...vet inte varför jag gjorde sådär..)
...gå på fest.
...vara naturlig brunett.
...ha en personlig tränare. Woho
...vara ett matematiskt geni.
...aldrig behöva frysa mer. /:
...vara Victoria Beckhams polare.
...studera i Polen. Varför inte?
...åka utomlands. Nununu. (fast det har väl alla redan förstått)
...vara allergiskt mot onödiga saker som pizza, hamburgare, smörgåstårta och socker.
...åka till Warszawa. (:
...vara hos Oliver nu.


Malibu beach, Ca


Warszawa, PL


Gdansk, PL

Kommentarer
Postat av: karolina

jag vill vara naturlig blond. och mörkblond räknas inte, utan ljusblond. byta?

2009-03-29 @ 21:09:13
Postat av: Anonym

Själv vill man vara rik, en och sextiofem och ha fotografiskt minne. Ge mig? ;)

2009-03-29 @ 22:31:51
Postat av: carro

Det var jag som skrev :D

2009-03-29 @ 22:32:19
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0