2009-03-09 @ 23:42:16

Brr

En av de värsta sakerna jag vet är att frysa. Hatar att frysa så mycket att det knappt går att beskriva. Hu! Mitt humör påverkas av om jag fryser eller inte , och det är lika sant som det är störande.

Min garderob består til 80 procent av sommarkläder, och egentligen är det helt galet eftersom Sverige består till 80 procent av vinter.

Om jag fick chansen skulle jag bosätta mig på en varm plats där man knappast behöver tänka på vinterkläder.
Om jag fick chansen att gå i ide, så skulle jag göra det på stört.
Om jag fick chansen att åka till Kalifornien över hösten så skulle jag lätt ta den.

Ok, nog med klagande. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med dig! det är mycket roligare att köpa vår- & sommarkläder :P

2009-03-10 @ 13:57:47
URL: http://saaandralin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0