2009-06-02 @ 17:16:32

Vem ska du rösta på?

Å, snälla. Sluta prata nån gång så att jag kan få gå heem! Jag skulle inte gått på det här, satt jag och tänkte i hela två timmar idag. Jag ser ändå ingen skillnad på moderaternas och kristdemokraternas åsikter om hur emigrationen ska hanteras. Rösta eller inte rösta på söndag? Jag var beredd att bara snabbt rösta på en snubbe jag aldrig hört talas om, bara för att han tyckte om djur och ville ha större djurskydd och såna grejer. Men nu vet jag ju inte.
De bjöd på kondomer och kokböcker. Jag tog en kokbok. (Y)

Hur som helst.

Sitter i sängen, mätt efter att ha ätit en skål med fil och egenblandad müsli med äpple (supernyttigt). Tänkte ta och skriva på naturkunskapen så att jag äntligen får det gjort. Och sen har vi idrotten också. Ja, och tyskan, FBL och spanskan. Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0