2009-06-04 @ 18:10:23

En SÅN dag

Eftersom jag är på ett sånt humör man blir på då man sitter krokig i sängen och fryser om fötterna (i självaste juni månad!!), känt att man varit lite elak mot några i skolan (för att det bara bubblat upp. Förlåt.), sitter och fördriver tiden med roliga saker då man egentligen ska sysselsätta sig med andra grejer (menar ju givetvis skolan), har tankar om att "varför ska jag upp till skolan imorgon? Vi har ju ändå nästan inget kvar att göra" (förutom de TVÅ prov jag har imorrn) och har en sån där seg Längta efter Oliver-kväll, så ska jag faktiskt lägga upp en jag vil ha-lista nu.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om New Moon trailern? JAG ÄLSKAR DEN! om ni nu missat den så finns den i min blogg :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/june/jag-door-fan-snart-o.html#comment

2009-06-04 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0