2009-06-01 @ 11:18:24

En kortare dag

Solen skiner och här sitter jag och dricker kaffe. Inomhus. Hm.  Snorar och har återkommande ont i huvudet, så jag tänkte att jag inte alls vill sitta i skolan till klockan 16. Därför tar jag det lugnt istället och sitter hos Oliver och tar igen allt missat skolarbete som jag inte hann göra i helgen (förresten tappar man liksom all lust till det när man kommer att tänka på att det bara är 12 dagar kvar).
Nu ska jag göra lite nytta och sätta igång med mina 354 återstående arbeten och prov.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har världens idé!!!!

du och jag och yasse - kan vi inte bli såna promandmänniskor som går varje dag, morgon och kväll, med stegräknare!? :D (jag har två nu ;)) Promenader är hur jävla mysigt som helst, och robin är tråkig och gillar inte det. Jag tro vi tjejer behöver lite tjej-/skvaller-/hemlistid!



2009-06-01 @ 21:36:37
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: Marika

Haha, ja. Jag är ju TYP ledig i sommar, och vi bor ju granne nästan. ;)

2009-06-02 @ 17:08:32
URL: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0