2009-06-29 @ 19:07:42

Dammigt värre

Lyssnar på grannarnas arabmusik (eller, det är ju något man inte kan undvika..) och sitter här med syrrans laptop i en superdammig lägenhet. Alla tre fönster har blivit utbytta, och det enda snubbarna gjorde (som man kan kalla städning) var att först våtmoppa golvet, och sen, därefter, sopa ihop allt damm och skräp. Hur var det nu? Skulle man inte sopa först...?

Annars har min dag varit underbart varm. Sådär varm att man bara vill sätta sig i skuggan och göra ingenting i några timmar. Har kört sammanlagt i tre timmar, och det gick superbra. (: Woah. Jag börjar faktiskt känna mig som en bilförare. Saknar mitt O dock, men honom hoppas jag få se nu nån gång i veckan. Kanske i Borås, kanske i Tranemo...
Har också fastnat för en mobil jag vill skaffa, men det tar vi sen!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0