2009-07-19 @ 19:09:52

Update


Satin De Lux New SEK 295, Angela Gotborn - NELLY.COM
Mumma

Igår kom vi hem efter resterna av en dag, en natt och ännu en dag från Falkenberg. I fredags, när jag och O åkte dit, var det fortfarande varmt och soligt, så vi passade givetvis på att sola och bada på Skrea. Därefter väntade en sen kväll med kortspel och prat ute i sommarnatten. Vaknade dock upp morgonen efter till ösregn, så därför bestämde vi oss, jag, oliver, niklas och anna (som vi fick stanna hos, tack (: ) för att dra till halmstad och bada på sannarpsbadet. Det var rätt kul, faktiskt.

Nu ska jag kanske med ut på promenad på golfbanan, men jag har inte bestämt mig än. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0