2009-07-01 @ 20:42:45

Min dag idag

Det finns inte så mycket att tjata om på sista tiden. Dagarna är sig lika.. körlektioner, teori, lunch på stan... Hem och plugga. Idag hade jag dock sex timmars teori sammanlagt. Woah. Men nu är det avklarat. (: Imorgon kommer älsk till stan och då ska vi kolla på min planerade nya mobil. ;)

imorse blev jag lite sen dessutom. Åkte med bussen från Tranemo, och busschauffören upptäckte plötsligt att vägen genom Aplared var avstängd på grund av vägarbete. Så han körde givetvis förbi skylten, tryckte på gasen och sen var det faktiskt - ja, tro det eller ej - vägarbete och vägen var, som tidigare informerat, avstängd. Plötsligt gör han nån impulsiv grej och kör upp på en liten grusväg. Sen skrapade det lite och oj. Sen satt bussen fast, med bakdelen envist nedgrävd i marken, så i över en halvtimme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0