2009-01-03 @ 22:25:30

Förr gällde det att konsumera, nu ska vi konsumindre.

Finanskris. I min plånbok. Hjälp.  Ändå behöver jag en vinterjacka, skor, ny väska... Och den där tröjan på Stadium. Fan.



Jag har börjat vänja mig vid tanken på att skolan snart ska starta igen, för jag har haft det så otroligt bra under lovet. Var i Jönköping med Oliver och besökte bl a IKEA igår och så åkte vi skridskor idag. Har också jäst framför flera avsnitt av Arkiv X. Underbart. Asså... inte det där med jäsandet, utan det där med Arkiv X.
Höh.

Scott Blevins: Agent Mulder - what are his thoughts?
Scully: Agent Mulder believes we are not alone.

Scully: What I find fantastic is any notion that there are answers beyond the
realm of science. The answers are there. You just have to know where to look.
Mulder: That's why they put the "I" in "F.B.I."

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0