2009-01-28 @ 13:56:57

Bilbilbilbil

Jösses. Jag tror att jag vill, verkligen vill, ha körkort nu. Efter att ha kört lite igårkväll (det gick rätt ok) så drömde jag inatt att jag körde runt i en liten bil, typ en Fiat 126 (hahaha).. det knäppaste var ju att det var en cabbe också. Jag susade fram där på vägen med vinden i håret, lycklig över att ha körkort. Att bilen bara gick i 50 var tydligen inget problem alls.
Jag var tvungen att ringa körskolan när jag kom hem, för jag ville boka tid. Haha.


Fiat 126. Grr..


Ska till tandläkaren imorgon.. Är rädd för att de hittar på en provisorisk lösning. Buhu. Men jag får iallafall springa i lite affärer efteråt. ;)

Nu ska jag prova att plugga.
:*

Kommentarer
Postat av: Karolina Fors

Haha, varenda jävel i polen har en sån bil x)

2009-01-28 @ 14:13:29
Postat av: Marika

Haha, jag vet. :P

2009-01-28 @ 14:28:08
URL: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0