2009-02-02 @ 15:19:56

Hm

Sitter på FBL, fotografisk bild, och är helt död. Har väntat på att lektionerna ska ta slut så fort jag satte min fot på skolans golv imorse. Men detta är sista lektionen som tur är. Nu vill jag bara hem (till Oliver förstås), slänga mig i sängen och glo på film. Kanske lite popcorn också ;)

Nästan hela dagen igår var för hemsk för att minnas. Jag är bara glad över att det slutade så bra som det gjorde. Brukar få hemska känslor och grejer när jag åker i bil och då man på nåt så självklart sätt förstår att föraren egentligen inte har kontroll över bilen överhuvudtaget, även om man kör på vägen och allt ser bra ut. Man verkar inte bry sig eller förstå vilka fruktansvärda konsekvenser som uppstår av för hög hastighet. Jag vet inte varför, det bara är så. Man njuter väl för mycket av farten för att offra den och istället ligga och krypa i 40.
Gah. På nåt sätt kan man inte uppskatta det man har förrän man är på väg att förlora det.

Nä, nu ska jag smita ut en stund för att träffa Oliver.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0