2009-02-12 @ 14:24:00

Tolfte februari tvåtusennio


Hemma från Helsingborg. Känns lite back to life again, eftersom man inte tänker så mycket på vardagen när man är där borta.
Överraskade Oliver idag med ett besök på väg hem från Borås. Han blev nog ganska glad. Stannade visserligen inte så länge, men vi hann kolla på Scrubs ändå. ;)

Å, alla dessa reor. Blir tokig när jag ser saker som jag vill ha men inte kan få. Ska lägga ut på bra smink istället. Hoho.
Förresten har jag fått för mig att denna bloggen behöver lite bilder, så bilder får det bli. Orkar inte riktigt planera vilka, så det får bli de som muspekaren landar på. Huh.

Syrran gör världens godaste cupcakes!


...och dessa tre snubbar tycker jag om rätt så mycket faktiskt. (Inte för att jag
jämför Oliver med en häst, eller tvärtom, men ändå... Anyway.)


Ska fixa lite grejer och sen att åka till papps. Tar datorn med mig, givetvis. ;)
Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0