2009-02-20 @ 16:39:53

Thank God it's friday.

Det var en rätt flummig dag igår. Hade sovmorgon, men eftersom det alltid är tvärtom - att man försover sig vanliga dagar och vaknar sex på morgonen då man verkligen kan sova länge - så skulle det självklart inte vara något undantag igår.
Hade fem minuter mellan sista lektionerna, och jag var så trött och uttråkad (ja, rätt gissat. Vi hade NK lektionen innan) och jag kände att jag liksom måste få lite energi. Godis? Nä, vi kör på kaffe istället. På fem minuter... Okej, jag hinner, tänkte jag. Jovisst, jag hann klunka i mig koppen, men sedan satt jag och irrade resten av lektionen på grund av en överdos av koffein, och jag fick absolut ingenting gjort. Tror inte att jag kom med så fenomenala idéer, även om det verkade som det just då.
Anyway. Ska snart sticka hem för att hämta ett paket på posten. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0