2009-02-13 @ 08:47:02

Finally

Äntligen! Nu har jag börjat skriva på den enorma inlämningen. Geografin.
Lyckades ta mitt sunda förnuft tillfånga och plockade fram datorn. Okej.. datorn var framme, men jag lyckades iallafall klicka upp det förbannade word-dokumentet. Så nu har jag börjat skriva! (:
Kanske kommer bli färdig i tid, men då får jag skriva arslet av mig idag, för jag har banne mig andra planer i helgen än att sitta vid en knepig uppgift.
Skolan bara väller över oss just nu. Som en deg, typ. Kakdeg. Nej, förresten... Som en bröddeg.
Anyway.
Geografin nu, sen kommer spanskaprovet, och sen svenskainlämningen. Yes. Därefter måste jag plugga till matteprovet samtidigt som jag läser trafikant och pluggar till provet i Fotografisk bild. Därefter väntar inlämningen i idrott.
Hur kul som helst! Herregud, varför kunde inte nån bara berättat hur roligt gymnasiet är, så hade jag ju hoppat över högstadiet direkt! ):
Högstadiet. Högstadiet. På tal om diet, så är det nog hög tid att inskaffa en sådan. Äter aaalldeles för mycket onyttiga saker. Tyvärr märks det överallt, främst på siffrorna på vågen. Suck. Fast först måste semlan ner, för det är en sån jag ska göra idag.
Nu ska jag fortsätta skriva. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0