2009-12-20 @ 19:45:47

Hbg

Har varit i Helsingborg hela helgen, och det har varit underbart. På fredag, när vi kom ner, gick vi på premiären av Avatar. Satt som fastklistrade, och efteråt var jag lite besviken på hur grådaskig och tråkig verkligheten är. ;)
Vi gick på promenad på lördag kväll för att titta på ljusspelet på Kärnan, en gammal borg. De hade flera projektorer som lyste upp borgens vägg, och det var så himla fräckt! Det börjar med jordens födelse, typ. I slutet förvandlades den till ett pepparkakshus eftersom det är julafton. ;) Lägger in en film på den, men det är inte jag som filmat.

Köpt massa julklappar, men som den materialistiska person jag är, fattas det några.


Den här väggen lystes upp..


 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt coolt! Jag är imponerad av mig själv att jag tittade igenom hela klippet ;)

2009-12-20 @ 22:07:58
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0